L’escola disposa de Batxillerat privat i oferta 2 modalitats:

• Ciències i Tecnologia
  • Humanitats i Ciències Socials

Aquesta etapa continua en la línia pedagògica i educativa de l’escola, centrada en l’acompanyament dels joves per aconseguir una formació acadèmica de qualitat i en valors.

L’horari és de 8 a 14:30 h tots els dies; excepte el dimecres, de 8 a 13:30 h i de 15-17 h. (Hi ha servei de menjador per als alumnes que ho sol·licitin)

Des de l’escola es fa un seguiment de l’alumne a través de grups reduïts que faciliten el seu aprenentatge i l’acció tutorial.

Els alumnes treballen amb Ipads i disposen d’una aula d’estudi i d’espais per treballar fora d’horari escolar.

S’ofereix:

• Professor auxiliar de de conversa en llegua anglesa
  • Preparació i obtenció de títols en llengua anglesa
  • Estada a Anglaterra (1r Batxillerat)
  • Participació en concursos (proves Cangur de Matemàtiques, Audi Creativity Challenge…)
  • Extraescolars: castellers, grups Alpha, escola d’idiomes, pregàries de Taizé…
  • Intranet com a eina de comunicació entre famílies, alumnes i escola

LEMA DEL CURS 2018-2019: LLANÇA’T
Escola d’idiomes Escolàpies Sant Martí – Activa