Admissions

Aquí pots consultar-ne tota la informació durant les diferents etapes d’admissió d’alumnat.

1. Sol·licitud d’informació

via Web, correu electrònic o telefònica

Totes les famílies interessades en l’escola poden demanar informació a través del formulari o trucant al 934 569 303 de dilluns a divendres de 9:00 a 17:00 h.

2. Reunions de preinscripció

Al llarg del curs es realitzaran reunions informatives per a totes les famílies interessades a conèixer la nostra escola. Durant la sessió coneixeran el nostre projecte educatiu, tant en l’àmbit acadèmic (currículum, idiomes, titulacions, etc.) com en el de visió, missió i valors.

Aquestes reunions es duran a terme en grups reduïts de famílies de la mateixa etapa o cicle, amb una durada aproximada d’una hora. També es realitzen visites personalitzades.

Per a participar a les jornades informatives, cal inscriure’s:

3. Jornades de Portes Obertes

Es realitzen reunions informatives (presencials i online) per explicar el funcionament i la pedagogia de l’escola.

Aquest curs realitzem la jornada de portes obertes en 4 dies diferents:

• Infantil 3 anys (I3): 20 febrer, de 15:30 a 17 h
  • Infantil i Primària: 27 febrer, de 15:30 a 17 h

• ESO: 5 març, de 15:30 a 17 h

• Batxillerat: 25 abril, de 17:30 a 18:30 h

Per a participar a les portes obertes, cal inscriure’s:

DATES DE PREINSCRIPCIÓ

DEL CURS 2024-2025

Dates de preinscripció per al curs 2024-2025:

• Segon cicle d’Educació Infantil (I3, I4 i I5) i Educació Primària: del 6 al 20 març
  • Educació Secundària Obligatòria (ESO): del 8 al 20 març
  • Llista barem provisional Infantil, Primària i ESO