Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris d’Administració i Secretaria.

Dilluns a divendres: 08:30 – 13:00 / 15:00 – 16:00 h
info@escolapiessantmarti.org

Servei de menjador

Cuina pròpia i atenció com a casa

L’espai migdia és un espai educatiu en el qual els nostres alumnes segueixen el seu procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adient i variada així com també una dimensió social i lúdica amb activitats dirigides per monitors i joc lliure a la franja de 13 a 15 h.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús estan supervisats per una dietista i se segueixen criteris de cuina saludable.

Servei de menjador

L’uniforme que s’utilitza a l’escola és:

• Bata escolar per a Infantil i Primària.
  • Xandall per a totes les etapes, des d’Infantil fins a Batxillerat.

La venda es fa a l’escola.

Servei d’Acollida

L’horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9 a 13 h i de 15 a 17 h.

Disposem d’un Servei d’acollida matinal des de les 8 h per aquells qui ho necessitin de forma habitual o de forma puntual.

extraescolars

Les activitats extraescolars es realitzen amb la col·laboració de l’acadèmia d’idiomes Activa i amb els monitors d’IPP Valors.

• Esports: futbol, bàsquet, zumba, patinatge…
  • Anglès
  • Robòtica (en anglès)
  • Natació
  • Castellers

Immersions lingüístiques

Com a escola, convençuts de la importància dels idiomes per a potenciar la mobilitat i la convivència, realitzem immersions lingüístiques durant el curs a partir de Secundària.

d’estiu

Des del final de les classes al juny i durant el mes de juliol es realitza un campus d’estiu en anglès amb activitats lúdiques.

Departament

d’orientació psicopedagògica

Actualment, el Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP) està format per:

• Maite T: Responsable d’Infantil i Cicle Inicial i Mitjà d’Educació Primària.
    • Sònia M: Responsable de Cicle Superior de Primària, ESO i Batxillerat.

Les principals funcions que es porten a terme són:

• Ajudar a la detecció, prevenció i tractament de necessitats.
    • Aportar recursos personals, materials i tècnics als alumnes amb necessitats educatives.
    • Facilitar la inclusió.
    • Contribuir a la implantació i desenvolupament d’Adaptacions Curriculars i Metodològiques.
    • Informar als pares sobre l’evolució dels seus fills, en coordinació amb el tutor.
    • Intervencions grupals de detecció de dificultats.
    • Orientació d’interessos acadèmic-professionals.
    • Observació directa d’alumnes.
    • Valoracions psicopedagògiques en casos específics.