Campanyes

Solidàries

Al llarg de l’any participem en diverses campanyes solidàries. Sensibilitzem a l’alumnat i a les famílies davant de les necessitats que observem al nostre voltant.

El nostre objectiu és educar els nostres alumnes en la solidaritat, en la justícia i en el poder transformador que té cadascú d’ells.

Al llarg del any participem en diverses campanyes solidàries. Totes elles pretenen educar la mirada i sensibilitzar la Comunitat Educativa de les situacions de pobresa i injustícia en les quals viuen les persones del nostre voltant més proper i també d’aquelles que estan lluny.

Col·laborem amb Càritas i ens unim a totes les escoles de la Fundació en els projectes a República Dominicana, Índia i Senegal entre altres mitjançant el Projecte Coopera.