Extraescolar

ESCOLA DE MÚSICA ESCOLÀPIES SANT MARTÍ

Educació Infantil i Educació Primària

OBJECTIUS:

• Aprendre a gaudir de la música, des de la pràctica, tocant l’instrument triat.
  • Potenciar la creativitat dels alumnes.
  • Desenvolupar gradualment les habilitats necessàries per tocar el piano (lectura, oïda, sentit rítmic, tècnica, musicalitat…).
  • Afavorir, a través de la música, la millora de les habilitats com la concentració, el gust estètic, la memòria, la constància…
  • Oferir regularment concerts per a la família i per als companys de l’escola.
  • Motivar els alumnes de la pràctica regular a casa.
  • Seguir les avaluacions del Conservatori de Liceu que certifiquin la superació dels diferents nivells de el pla d’estudis per obtenir els Diplomes del Conservatori de Liceu.

METODOLOGIA:

La metodologia de les classes està basada en l’aprenentatge d’una bona tècnica de l’instrument a partir de l’estudi d’un repertori format per exercicis tècnics i per petites peces de diversos estils (música clàssica, popular o moderna). També estimula la creativitat fent que els alumnes inventin les seves pròpies obres.

CLASSES D’INSTRUMENTS

Aquestes classes són un complement ideal per a l’alumnat que està cursant Primària com a reforç extraescolar de llenguatge musical. Aquestes classes complementen la programació de Música que oferim a Educació Primària en horari escolar.

Les classes es realitzen en grups de persones de nivell similar o bé en classes individuals. Són classes setmanals amb professors del Conservatori del Liceu.

Les classes d’instrument van acompanyades de les classes de llenguatge musical.

Els instruments a triar són: piano i guitarra.