Extraescolar de

Escola de Música

ESCOLA DE MÚSICA ESCOLÀPIES SANT MARTÍ

Educació Infantil i Educació Primària.

OBJECTIUS:

• Aprendre a gaudir de la música des de la pràctica tocant l’instrument triat.
  • Potenciar la creativitat dels alumnes.
  • Desenvolupar gradualment les habilitats necessàries per tocar el piano (lectura, oïda, sentit rítmic, tècnica, musicalitat …).
  • Afavorir, a través de la música, la millora de les habilitats com la concentració, el gust estètic, la memòria, la constància …
  • Oferir regularment concerts per a la família i per companys de l’escola.
  • Motivar els alumnes de la pràctica regular a casa.
  • Seguir les avaluacions deL Conservatori de Liceu que certifiquin la superació dels diferents nivells de el pla d’estudis per a la consecució dels Diplomes de al Conservatori de Liceu.

METODOLOGIA:

La metodologia de les classes està basada en l’aprenentatge d’una bona tècnica de l’instrument a partir de l’estudi d’un repertori format per exercicis tècnics i per petites peces de diversos estils (música clàssica, popular o moderna). També estimula la creativitat fent que els alumnes inventin les seves pròpies obres.

CLASSES D’INSTRUMENTS

Aquestes classes són un complement ideal per als alumnes que estan cursant cursos de Primària com a reforç extraescolar de llenguatge musical. Aquestes classes complementen la programació de Música que oferim en Educació Primària en horari escolar.

Les classes es realitzen en grups de persones de nivell similar o bé en classes individuals. Són classes setmanals amb professors del Conservatori del Liceu.

Les classes d’instrument van acompanyades de les classes de llenguatge musical.

Els instruments a triar són: piano i guitarra.