Educació Primària

6 a 12 anys

Fomentem l’adquisició dels aprenentatges propis d’aquesta etapa, l’educació en valors i el desenvolupament de les competències clau.

Educació

Primària

L’etapa de Primària està compresa entre els 6 i els 12 anys. S’estructura en tres cicles: Inicial, Mitjà i Superior; aquest últim enllaça amb el primer cicle d’Educació Secundària, aquest fet ajuda als nostres alumnes a fer el pas de l’Educació Primària a l’etapa següent.

• Fomentem el desenvolupament de totes les intel·ligències des de metodologies actives (treball per projectes, rutines de pensament, codocència, treball cooperatiu) i un aprenentatge contextualitzat a la seva realitat més pròxima.
  • Preparem els nostres alumnes de Primària per donar respostes innovadores a aquesta societat canviant i en constant evolució.
  • Formem ciutadans competents, lliures, crítics, autònoms, solidaris i responsables, ja que treballem totes les dimensions personals (individual, social i transcendent).
  • El nostre alumnat aprèn a pensar i a actuar de manera integral, interconnectant els aprenentatges. Els professors i educadors utilitzen estratègies diferents per conèixer el ritme d’aprenentatge dels seus alumnes per poder treballar progressivament l’adquisició d’hàbits i valors, fomentant la iniciativa, la creativitat, l’esperit crític i el gust per aprendre, relacionant-ho amb la cultura de l’esforç i del treball.

Com i què treballem?

CREIXEMENT PERSONAL

Promou el desenvolupament integral dels infants amb activitats que inclouen treball cooperatiu, educació emocional i la implementació del programa Kiva per a la prevenció de l’assetjament, creant un entorn segur i respectuós per fomentar una forta autoestima i empatia.

EXPERIMENTACIÓ

L’experimentació lliure i guiada permet als alumnes explorar conceptes científics i socials de manera pràctica i significativa, fomentant una comprensió profunda i un aprenentatge actiu.

COMPETÈNCIA DIGITAL

Promovem la cultura digital, integrant tecnologies innovadores per a un aprenentatge interactiu, adaptatiu i crític, preparant els alumnes per a un món digital en constant evolució.

DESCOBERTA DEL MÓN

El coneixement del medi natural i social integra diverses àrees per oferir un aprenentatge global i enriquidor. Combina l’estudi de l’entorn amb l’expressió artística i la competència digital, preparant els alumnes per a un món cada vegada més tecnològic.

COMUNICACIÓ I EXPRESSIÓ

L’expressió oral i escrita són claus per al desenvolupament integral dels infants. La narració i lectura de contes, el treball de la consciència fonològica, el foment de la lectura, així com els debats, l’oratòria i el teatre són essencials en aquest procés.

LLENGÜES:

ANGLÈS i FRANCÈS

Innovem en l’aprenentatge de llengües estrangeres amb activitats interactives i lúdiques, fomentant l’ús funcional i comunicatiu de l’idioma, desenvolupant habilitats orals i auditives.

SCIENCE BITS

Science Bits a Primària inclou un laboratori virtual per a experiments pràctics i eines de metacognició, potenciant el pensament crític i la curiositat científica dels alumnes amb activitats digitals estimulants.

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

Treballem l’atenció a la diversitat amb un enfocament inclusiu i personalitzat, tenint en compte les necessitats de cada alumne i proporcionant els recursos i les ajudes que necessiten.