Les Escolàpies Sant Martí han aconseguit el primer premi de la COPA CANGUR 2014

La comissió Cangur de La Societat Catalana de Matemàtiques va convocar com a activitat experimental, per al mes d’abril de 2014, la primera edició de la Copa Cangur, una activitat presencial de resolució de problemes per a equips de centre, formats per 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO o, excepcionalment amb algun alumne de 1r d’ESO.

Els nostres alummes van ser els únics que van respondre correctament tots els problemes.

Des d’aqui volem felicitar els nostres alumnes que han aconseguit aquest premi amb dedicació i esforç.

El nostre alumne: Pau Autrand Caballero (3r d’ESO) ha guanyat el primer premi de la Marató de Problemes 2014 proposada per la Federació d’entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya.

Des d’aqui el volem felicitar per la seva dedicació i esforç.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els enunciats els prepara, en una reunió internacional que per al Cangur-2014 es celebrarà a Edimburg (Escòcia), l’associació Le Kangourou sans Frontières, on Catalunya hi participa amb representació nacional pròpia i actualment ostenta, per elecció, un dels càrrecs de l’equip directiu de l’associació. Llavors els participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.

En aquesta convocatória van participar més de 31.000 alumnes de tota Catalunya. I aquestes són les millors puntuacions dels alumnes de les Escolàpies Sant Martí.

Des d’aqui el volem felicitar als nostres alumnes

XXIX Concurs Bíblic Bàsic

“I vosaltres, qui dieu que sóc?”

El Concurs Bíblic de Catalunya fa 25 anys. Aquest concurs promou que la comunitat cristiana aculli, escolti i acompanyi les joves generacions amb respecte i amor, de manera que siguin iniciades en el coneixement de les Escriptures per educadors, veritables testimonis apassionats per la Paraula de Déu. Enguany han participat 63.456 estudiants. I Els nostres alumnes de Escolàpies Sant Martí han estat premiats amb un magnífic primer premi.

Matricules d’Honor

Aprofito per comentar que han felicitat a ex alumnes de l’escola per les matricules d’honor aconseguides als estudis de batxillerat a La Salle Congrés.

Els magnífics estudians que han aconseguit una matricula d’honor son: Pau Bella Acero i Ernest David Montori